A HTMR online felületének és elektronizált szolgáltatásainak használatába vételéből fakadó adminisztratív teher csökkenése a vállalkozók körében 2.


A kérdőív célja HTMR online felületének és szolgáltatásainak használatából fakadó olyan kedvező hatások mérése, amelyek az időráfordítás csökkenését okozzák, vagyis segítségükkel kevesebb idő szükséges a különböző szakmai, ellenőrzési, engedélyezési folyamatok lebonyolításához.

Üdvözöljük az online elégedettségmérés felületén! Kérjük, válaszaival segítse munkánkat.

A kérdőív kitöltése önkéntes.

9 kérdés van ebben a kérdőívben

A terv engedélyezések során a KIFÜ felügyelő mérnökei az elakadt folyamatokat képes voltak előre mozdítani? (pl: elakadt közműegyeztetés)?
igen
nem
SZIP során a HTMR rendszer által nyújtott terv ellenőrző megoldás használatával az elkészített terv dokumentációk átlagos ellenőrzési ideje:
kevesebb, mint 2 nap
kevesebb, mint 5 nap
kevesebb, mint 10 nap
SZIP pályázatatás során átlagosan mennyi időt vett igénybe a terv dokumentációk elkészítése a kifejlesztett eszközök használatával (tervek elkészítése, visszaellenőrzése, javítása) PL: terv validálás hozzáadott értéke, Plugin egységes használata ?
kevesebb, mint 1 hét
kevesebb, mint 2 hét
kevesebb, mint egy hónap
Milyen mértékben gyorsult az NMHH terv engedélyezési folyamata a cégnél a HTMR eszkaláció használatával?
kevesebb, mint 5 nappal
kevesebb, mint 15 nappal
maximum 30 nappal
Egy terv engedélyeztetési folyamat során átlagosán hány hiánypótlásra vagy interakcióra került sor (NMHH-Vállalkozó között) – SZIP pályáztatás során?
kevesebb, mint 3 alkalommal
kevesebb, mint 5 alkalommal
kevesebb, mint 10 alkalommal
SZIP során a terv dokumentációk elkészítése és az engedélyeztetés hány fő részvételét igényelte (tervek elkészítése, validálása, javítása)?
maximum 3 fő
maximum 5 fő
maximum 10 fő
Hasznosnak találja-e a HTMR által biztosított szolgáltatói hírközlési nyilvántartás funkcióit (pl: e-közmű rendeletben szereplő adatszolgáltatási kötelezettségnek történő megfelelés funkcionalitás)?
igen
nem
Mennyire elégedett az önöknek díjmentesen nyújtott ASP alapú hirközlési nyilvántartás HTMR szolgáltatással?
nem használom
használom, de nem vagyok elégedett
használom, részben elégedett vagyok
használom, nagyon elégedett vagyok
A SZIP pályázatokat során mennyire hatékony (A HTMR által nyújtott szolgáltatások hatására) a hírközlési engedélyezési folyamat? Kérem, 1-től 5-ig értékelje. (1- legalacsonyabb fokú hatékonyság ,5- legmagasabb fokú hatékonyság)!
1
2
3
4
5